





REGULAMIN 11 DIECEZJALNEJ PIELGRZYMKI BIEGOWEJ RADOM – CZĘSTOCHOWA, 11-13 sierpnia 2022 r.
Chrystus Naszą Paschą
Bieg pielgrzymów do Matki Boskiej Częstochowskiej – Królowej Polski. Popularyzacja długodystansowych biegów masowych jako formy rekreacji sprzyjającej zdrowiu.
III. ORGANIZATOR
Stowarzyszenie „Biegiem Radom!”
Pielgrzymka odbędzie się w dniach od 11.08 – 13.08.2022r.
Pielgrzymka przebiegać będzie w głównej części trasą Pieszej Pielgrzymki Radomskiej. Dystans wynosi ok. 200km z Radomia do Częstochowy przy otwartym ruchu drogowym. Na trasie występują różne nawierzchnie, głównie asfaltowe.
VII. FORMA PIELGRZYMKI
Grupa biegaczy podzielona zostaje na sztafety oraz rozlokowana w określonych samochodach. Kolumna złożona z 4 pojazdów – pilot, nagłośnienie, kierownik, zamykający- przemieszcza się wraz z biegaczami. Pozostałe pojazdy poruszają się poza kolumną. Zmiany sztafet dokonywane są w sposób ciągły. W formie biegu ciągłego przebiegają pierwsze dwa etapy pielgrzymki. Końcowy – trzeci etap pielgrzymki obejmuje wejście do Częstochowy i w całości pokonywany jest pieszo wraz z pielgrzymami Diecezjalnej Pielgrzymki Pieszej. Podczas pierwszego dnia do pokonania jest dystans ok 75 km, dzień drugi to ok 85 km. Trzeciego dnia odcinek biegowy wynosi ok 20 km. Noclegi – namioty jednoosobowe, pola namiotowe, budynki szkolne. Pielgrzymujący biegacze zobowiązani są do zachowania szczególnej ostrożności podczas biegu na całej trasie pielgrzymki, stosowania się do wytycznych GIS dla organizatorów ruchu pielgrzymkowego, oraz poleceń kierownictwa pielgrzymki.
VIII. UCZESTNICTWO
W pielgrzymce biegowej uczestniczyć będzie 40 pielgrzymów którzy ukończyli 18 lat. Pierwszeństwo w akceptacji zgłoszeń będą posiadały osoby deklarujące udział wraz z własnym pojazdem. W przypadku przekroczenia limitu zgłoszeń Organizator decyduje o kwalifikacji udziału w pielgrzymce. Organizator dokonuje rozlokowania uczestników w pojazdach. Wszyscy uczestnicy mają zapewnione ubezpieczenie NW. Uczestnicy decydując się na udział w pielgrzymce kierują się motywami religijno-sportowymi i dbają aby religijny charakter pielgrzymki był zachowany cały czas podczas jej trwania. W terminie późniejszym podamy wytyczne GIS dla Organizatorów i uczestników pielgrzymek.
Termin zgłoszeń – 15.07.2022r. Zgłoszenie uważa się za kompletne, z chwilą wpłynięcia opłaty wpisowej na k-to Organizatora. Wpłaty wpisowego w wys. 180zł należy dokonać przelewem w systemie e-pay. Uczestnicy dysponujący własne pojazdy – 50% opłaty wpisowej. W ramach wpisowego uczestnicy otrzymują - 2 obiadokolacje, ubezpieczenie NW, okolicznościowy medal i koszulkę. Koszty transportu rozliczają indywidualnie uczestnicy pielgrzymki z właścicielem pojazdu, w którym byli ulokowani.
Wszyscy uczestnicy pielgrzymki zobowiązani są do zapoznania się z regulaminem pielgrzymki, wytycznymi GIS, zasadami obowiązującymi w trakcie biegu i pisemnej deklaracji ich przestrzegania.
Stowarzyszenie „Biegiem Radom!”; biegiemradom@wp.pl
Kierownik pielgrzymki – Tadeusz Kraska – 504 574 021
Organizacja trasy, noclegi – Paweł Wieczorek – 606 436 936
Opiekun duchowy pielgrzymki – ks. Piotr Popis
XII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Patronat medialny : Radio Plus Radom; Gość Niedzielny.
Brak komentarzy